Förändringar

Det händer en del hemma i vårt vardagsrum just nu vilket är riktigt kul och spännande. Som jag skrev i förra inlägget har vi bestämt oss för att hänga upp en tavelvägg. Perfekt att rama in snygga tapetprover som enligt mig kan bli för mycket att klä en hel vägg med. Och så får man dessutom använda sig av många olika snygga motiv.

I helgen ersattes vår tjock-TV med en 46" LCD-TV vilket förändrade utseendet på vardagsrummet en hel del. Till det bättre som ni nog förstår :)

Jag ska även köpa ett tidningsställ till vardagsrummet att lägga mina inredningsmagasin i. Sökningar på internet har resulterat i fyra favoriter vilka ni kan se nedan:



        
Bilder: Tidningsställ Tipack av Michael Jungeby, DesignTorget; Gummikorg (gjord av gamla bildäck) - Dacarr, Wilma & Friends; MagBag tidningsställ, designonline.se; tidningskorg från Honey I´m HOME.

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

snygga tidningsställ! jag älskar magbag! så snygg. du har en sån härlig blogg! kram

2010-02-03 @ 12:20:28
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0