Första advent

Tiden går fort, till helgen är det första advent och det innebär att jag har mindre än en vecka på mig att införskaffa en finare adventsljusstake än den vi har nu. Jag tycker riktigt mycket om den nedan från Cult Design. Jag vill dock ha lite mörkare siffror på blockljusen så att de verkligen syns. Det jag tycker är extra bra med denna ljusstake är att man kan använda den som ett fat resten av året. Kan vara snyggt att lägga upp lördagsgodiset på, eller ställa tre små skålar på till tacosen/tapasen. Kanon!

Jag antar att det är i senaste laget att skicka efter den på nätet så jag får hålla mina tummar att någon affär på stan har den kvar på lördag. Ute i sista minuten är jag verkligen!

           
                 

                                            Bilder lånade från: CarlssonInterior.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0