Önskelista del 2

Som jag skrev i detta inlägg så tänker jag lägga upp min önskelista i några olika inlägg. Del 2 i önskelistan blir något som jag verkligen, verkligen, verkligen vill ha: En grön orientalisk matta! Den behöver absolut inte vara äkta, utan endast riktigt snygg och prisvärd. Och grön. Grön som går mot gult och inte blått. Tänk den tredje mattans gröna färg men med ett mönster mer liknande matta nummer ett nedan.

Jag vill ha mattan i kontoret tillsammans med vårt vita skrivbord med glasskiva, vår svarta skrivbordsstol, våra framtida vita bokhyllor med vitrindörrar och vår framtida svarta fåtölj med en snygg golvlampa bredvid.

Frågorna är nu bara: Var kan jag hitta sådana här mattor till ett bra pris?
Och den svåraste... Hur övertygar jag sambon om att det är snyggt...?

 

                           Bilder lånade från: CarpetVista och möbeljakt.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0